Ο μικρός μου κήπος

Δεν πρόκειται για βιβλίο εκπαιδευτικής ψυχολογίας, αλλά με ενθουσίασε τόσο που σκέφτηκα ότι άξιζε μια παρουσίαση:
Ο μικρός μου κήπος- αναγνωρίζω τα δέντρα και τα λουλούδια, διασκεδάζω κάνοντας κηπουρική

Ο μικρός μου κήπος συντάχθηκε από τη Larousse με τη βοήθεια του Benoit Delalandre βασισμένο σε μια ιδέα του Didier Willery, με μια αξιαγάπητη εικονογράφηση των Bertrand και Saillard. Εκδόσεις Κέδρος, 2006.

Ο μικρός μου κήπος μας μαθαίνει πώς να φυτέψουμε το κάθε φυτό, παρουσιάζει διάφορα θαυμαστά φαινόμενα στον κόσμο της χλωρίδας και περιλαμβάνει και έναν χρήσιμο εικονογραφημένο οδηγό διάφορων φυτών.

Παρόλο που πρόκειται για βιβλίο για νέους και παιδιά, είμαι σίγουρη ότι θα το βρείτε ιδιαίτερα απολαυστικό. Δίνει μια ωραιότατη πρώτη επαφή με το χόμπυ της κηπουρικής για παιδιά, εφήβους, νέους και μεγαλύτερους!

Σχόλια