Ταλέντο και χαμηλή αυτοεκτίμηση

Μεταφράζω και παραθέτω λεγόμενα παρμένα από διάφορες συνεντεύξεις γνωστών καλλιτεχνών που μιλούν για θέματα αυτοεκτίμησης και ανασφάλειάς τους:

"Ακόμα αμφισβητώ τον εαυτό μου κάθε μέρα που περνάει. Αυτό που οι άλλοι εκλαμβάνουν ως αυτοπεποίθηση είναι απλώς η αντίδρασή μου στο φόβο". "Πάντα φοβόμουν απίστευτα το να μην τα πάω καλά. Έμαθα να χρησιμοποιώ την αυτοαμφισβήτηση και το φόβο της αποτυχίας, να χρησιμοποιώ την αρνητική ενέργεια και να τη μετατρέπω σε πρόκληση". "Συνεχίζω να προχωρώ επειδή αμφισβητώ τον εαυτό μου, με κάνει καλύτερο αυτό. Έχω μάθει ότι το να χειρίζεσαι την αυτοαμφισβήτηση είναι το κλειδί της επιτυχίας". (Will Smith, ηθοποιός).

"Έχω διάφορες διαβαθμίσεις αυτοπεποίθησης και αυτοαπέχθειας...Μπορείς να έχεις μια απαίσια μέρα που αμφισβητείς το ταλέντο σου, ή νομίζοντας ότι είσαι βαρετός και ότι κάποια στιγμή θα καταλάβουν τί κάνεις". (Meryl Streep, ηθοποιός)

"Ένα κομμάτι μου υποψιάζεται ότι είμαι ένας αποτυχημένος, και το άλλο κομμάτι μου πιστεύει ότι είμαι παντοδύναμος θεός". (John Lennon, μουσικός-τραγουδιστής)

Οι περισσότεροι ηθοποιοί τις περισσότερες μέρες πιστεύουν ότι δεν αξίζουν τίποτα. Δεν έχω ιδέα από πού πηγάζει αυτή η ανασφάλεια, αλλά είναι ένα τεράστιου μεγέθους κενό. Αν ήθερα πώς, θα γέμιζα αυτό το κενό και θα προχωρούσα" (Shia LeBeouf, ηθοποιός)

Σχόλια