Η παρακάτω είδηση μας ενημερώνει για την ευεργετική επίδραση του διαλογισμού, μιας τεχνικής ενσυνειδητότητας και συγκέντρωσης της νοητικής λειτουργίας που τελικά φαίνεται ότι είναι ιδιαίτερα ωφέλιμη σε ολοένα και περισσότερα επίπεδα:
Αμερικανική μελέτη σε 235 μαθητές έδειξε ότι ο διαλογισμός δύο φορές την ημέρα μπορεί να ενισχύσει τις σχολικές επιδόσεις.
Ερευνητές από το Πανεπιστήμιο του Κονέκτικατ και το Πανεπιστήμιο Maharishi στην Αϊόβα, διαπίστωσαν ότι οι μαθητές που έκαναν υπερβατικό διαλογισμό δύο φορές την ημέρα επί 20 λεπτά τη φορά, εμφάνιζαν υψηλότερο ποσοστό επιτυχούς αποφοίτησης συγκριτικά με τους υπόλοιπους.
«Ομμμμ…» στους βαθμούς
Συγκεκριμένα, οι επιστήμονες είδαν ότι ο διαλογισμός αύξανε το ποσοστό των αποφοίτων κατά 15%, ενώ στην περίπτωση των μαθητών με πολύ χαμηλούς βαθμούς ένα επιπλέον 25% κατάφερνε να τελειώσει το σχολείο, σε αντίθεση με όσους δεν διαλογίζονταν.
«Ο υπερβατικός διαλογισμός, φαίνεται αρκετά υποσχόμενος στην περίπτωση των μαθητών, καθώς θα μπορούσε να ενισχύσει τους κακούς μαθητές και τις σχολικές τους επιδόσεις» αναφέρει ο καθηγητής Ρόμπερτ Κόλμπερτ από το Πανεπιστήμιο του Κονέκτικατ.
«Πρόκειται για τα πρώτα επιστημονικά ευρήματα που αποδεικνύουν ότι ο υπερβατικός διαλογισμός έχει θετική επίδραση στους βαθμούς και στα ποσοστά αποφοίτησης των μαθητών» εξηγεί από την πλευρά του ο καθηγητής Σάνφορντ Νίντλιχ από το Πανεπιστήμιο Maharishi. «Η μεγαλύτερη επίδραση εντοπίστηκε σε μαθητές με τις χειρότερες σχολικές επιδόσεις» υπογραμμίζει ο ειδικός.
image: http://vstatic.doldigital.net/vimawebstatic//B70F7198618C2235D4B66F2D6C078569.jpg
Αμερικανική μελέτη σε 235 μαθητές έδειξε ότι ο διαλογισμός δύο φορές την ημέρα μπορεί να ενισχύσει τις σχολικές επιδόσεις.
Ερευνητές από το Πανεπιστήμιο του Κονέκτικατ και το Πανεπιστήμιο Maharishi στην Αϊόβα, διαπίστωσαν ότι οι μαθητές που έκαναν υπερβατικό διαλογισμό δύο φορές την ημέρα επί 20 λεπτά τη φορά, εμφάνιζαν υψηλότερο ποσοστό επιτυχούς αποφοίτησης συγκριτικά με τους υπόλοιπους.
«Ομμμμ…» στους βαθμούς
Συγκεκριμένα, οι επιστήμονες είδαν ότι ο διαλογισμός αύξανε το ποσοστό των αποφοίτων κατά 15%, ενώ στην περίπτωση των μαθητών με πολύ χαμηλούς βαθμούς ένα επιπλέον 25% κατάφερνε να τελειώσει το σχολείο, σε αντίθεση με όσους δεν διαλογίζονταν.
«Ο υπερβατικός διαλογισμός, φαίνεται αρκετά υποσχόμενος στην περίπτωση των μαθητών, καθώς θα μπορούσε να ενισχύσει τους κακούς μαθητές και τις σχολικές τους επιδόσεις» αναφέρει ο καθηγητής Ρόμπερτ Κόλμπερτ από το Πανεπιστήμιο του Κονέκτικατ.
«Πρόκειται για τα πρώτα επιστημονικά ευρήματα που αποδεικνύουν ότι ο υπερβατικός διαλογισμός έχει θετική επίδραση στους βαθμούς και στα ποσοστά αποφοίτησης των μαθητών» εξηγεί από την πλευρά του ο καθηγητής Σάνφορντ Νίντλιχ από το Πανεπιστήμιο Maharishi. «Η μεγαλύτερη επίδραση εντοπίστηκε σε μαθητές με τις χειρότερες σχολικές επιδόσεις» υπογραμμίζει ο ειδικός.
image: http://vstatic.doldigital.net/vimawebstatic//B70F7198618C2235D4B66F2D6C078569.jpg
Σχόλια